söndag 6 april 2014

Efterlängtade sol

För snart två år sedan var vår familj på Rhodos för att fira mina föräldrars födelsedagar. Vi hade en helt underbar vecka och varje gång jag ser på våra foton därifrån kommer jag ihåg värmen, det salta havet, poolhänget och de lata dagarna.

Denna Lo (8x8) som jag gjorde igår blev väldigt enkel men bakgrunden som jag gjorde med akrylfärg, solen från Some Odd Girl och det härliga fotot säger allt!

 
A Clean and simple Lo with som acrylic paint, "Sunny Rays" and photo of my daughter Emma on vacation. 
 

6 kommentarer:

Unknown sa...

I love the sunshine!! Such a cute scrapbook page. Glad you linked up with Some Odd Girl.

She's a Color Queen sa...

Great scrapbook page, everything is better with sunshine!!

Anna Sigga sa...

What a fun layout!
Thanks for joining us over at Some Odd Girl!

paola sa...

Such a fun page! Love the texture and colors!

Susanne sa...

Thank you for your sweet coments!

JoAnn V. (http://joboogie.typepad.com) sa...

Cute! Thanks for joining this month's Linky Party at Some Odd Girl!

hugs,
Jo:)