söndag 12 december 2010

Ett tjejigt kort

Ibland rinner tiden iväg och med den lusten och orken att sätta sig vid pysslebordet. Jag har mycket att tänka på just nu och dessutom är det december och kan att inte förstå att det är Lucia redan imorgon. Men idag har jag tvingat mig ner vid pysselbordet samtidigt som jag sitter och tittar på all skidsport som pågår på TVn just nu.

SomeOddGirl håller just nu i en utmaning där man ska göra ett riktigt flickigt kort. Svårare än man tror. Mitt kort blev i alla fall färgglatt, alltid något.


Kram Susanne/Susny

5 kommentarer:

Kim Sonksen sa...

The colouring is fantastic!
If you wish to enter your card into our challenge you will need to link back to us though.
SOME ODD GIRL

Annika kort & gott sa...

Ja du, tiden räcker inte alltid till tyvärr. Kul att se ditt kort, det är riktigt snyggt och ser sååå härligt glatt ut!
kram Annika

chruss sa...

Ja du milde, det är som om visarna på klockan drivs av några fullblod som skenar runt....men stressa inte!!!!!

Robin sa...

Such gorgeous colours and love the little butterflies! Thanks for getting girly with Some Odd Girl! Robin F.

yyam sa...

So pretty! And such happy and vibrant colors! :) You have awesome coloring skills! :)

Thanks for joining us at Some Odd Girl! :)