torsdag 25 november 2010

InkyWingsvecka

Livet bara susar förbi just nu. Jobb på dagarna och möten på kvällarna. Idag var jag äntligen mötesledig och hade tänkt att pyssla lite men får strax hem en stor köttleverans från vår lokala bonde så efter middagen så kommer jag packa kött för brinnande livet.

Men jag har ju InkyWingsbloggen den här veckan och jag kan i alla fall visa er två kort som jag lagt upp där. Vilken tur att man är förberedd emellanåt så ni slipper en pysseltom blogg. Förhoppningsvis så dyker det upp ett par kort till, men efter de dykt upp i den andra bloggen då.

Ni missade väl förresten inte Chruss tag i ondags på InkyWingsbloggen? Vi kommer gästspela på någon annans bloggvecka fram till jul och ge alla er läsare lite tag-inspiration!



Kram Susanne/Susny

2 kommentarer:

yyam sa...

These are awesome creations! I love how you've incorporated some interesting backgrounds for your projects! Sooooo cool!

Lilo sa...

Urcoola! Du är så himla duktig på att få till personliga saker!
Mitt stämpelmotiv var färglagt med copics.