söndag 21 november 2010

Helgen som gått.

Så i fredags slängde jag in barnen och packningen i bilen och for söderut. Barnen lämnade jag av hos farmor deras men själv åkte jag vidare till mina föräldrar (alla bosatta i Västerås). Anledningen var ju givetvis pysselträffen i Ärla som gick av stapeln i lördags.

Träffen var himla trevlig, det var kul att se folk från KOMA igen. Jag fick inte så väldigt mycket gjort. Var med i en av tre utmaningar, i övrigt gjorde jag ett par förberedelser till InkyWings-bloggen. Framåt eftermiddagen/kvällen var mitt huvud i ett enda virrvarr och även om jag tvingade ut ett kort till så blev det inte mer gjort sedan. Så jag gav upp och begav mig hemåt några timmar iförväg, men är nöjd med de timmar som blev.


Vi fick ett foto taget på en massa mysiga och gammaldags lantliga julsaker, färgerna gick i sepia, gräddvitt och silver. Av den inspirationen fick jag till detta kort. Har återigen använd "Sticky" från diggi-stämpel företaget Mo Manning. Nu har jag två julkort gjorda...


Det har blivit en del kort med diggi-stämplar från SomeOddGirl på senaste tiden och här kommer ett till, här med Snowy Mae. Hade inte så mycket inspiration till det här kortet så det blev som det blev. Men ett julkort till är det i alla fall...

Imorgon drar jag igång i InkyWingsbloggen igen. Ni missar väl inte det!

Kram Susanne/Susny

1 kommentar:

Åsa aká Scraphorse sa...

Vad skoj att ni hade trevligt!

Jättefina kort! Ska bli spännande att följa dig i bloggen hela vackan... :0)

Kram